Thursday, February 25, 2010

7 bulan yg indah...



Alhamdulillah...




arini genaplah 7 bulan usia pertunangan saya dgn en hubby tersayang lg tercinta itu...xsangka btul...cepat btul suma masa berlalu...tup..tup...dh nk khwn...tp yg sedihnya xdpt nk kongsi gambar2 menari masa majlis aritu sbb saya x simpan suma koleksi tu...suma tu ada dlm simpanan en hubby dlm laptop yg beliau guna itu...cuma ada satu ni dlm hset saya...gemukkan saya...dgn en hubby yg pejam2 mata plak...ngantuk sbb susun duit hantaran separuh yg nk dibawa...sgt cntk...tp syg..itu suma dalam mimpi jek...nntlah saya update gmbr2 E-Day kami tu ye...




sob..sob..sob...




7 bulan yg terindah...pnh dgn moment yg menarik..walaupun ada masa merajuk2 syg tu ada..tp xdelah sgt cabaran darah manis tu...kenangan manis byklah...mungkin sbb kami sama je menjalani kehidupan PJJ yg dh sebati dgn kami...atau mungkin belum sampai cabaran yg hebat2...tp xdelah sampai dunia ni hanya kami yg punya...hahahaha...




mungkin sbb dh nk masuk 12 tahun kami bersama...berkongsi suka dan duka bersama...mungkin itu yg mematangkan kami...saya sayang awak en hubby...semoga hubungan kita kekal sampai ke perkahwinan yg sedang dlm persiapan (walaupun masih jauh lagi...) n sampai bila2 dgn pnh kasih dan sayang...
aminnn....




No comments: