Monday, July 6, 2009

lega...

assalamualaikum...
alhamdulillah...akhirnya saya dpt gak habiskan short sem saya dgn jayanya even xtaulah dpt result cmnakan...xdelah rasa tertekan or terbeban sbb saya amik satu subjek jek..tp tu pn bleh meruntun jiwa gak nk study....saya exam kul 9 pg td...
saya kluar awal sbb dh xtau nk jwb apa lg dlm tu..ddk pn bt skt belakang n ngantuk je memandangkan saya rasa mcm nk demam...tp tu suma mainan psikologi saya jek..nerbes nk peksa..hahaha...pg tu lepas msg mama,papa n en.hubby mintak doa n restu saya tenang skit..
so,saya ada kira2 seminggu lebih utk holiday before naik sem baru 20hb nih...masa nilah yg amat penting bg saya utk menyiapkan segala keperluan saya utk 25 hb Julai yg amat bermakna selepas 11 thn bersama...langkah pertama sebelum membina masjid...mudah2an...
amin...
xsbr nk tgg ari rabu nih sbb en.hubby akan jemput saya balik bersama brg2...nk pg beli barang n apa2 yg patut...nsb baiklah en.hubby dpt cuti gak..dptlah saya nk meronggeng dgn bahagianya dgn en.hubby tersayang...dalam sibuk buat suma persiapankan...
oklah...saya tgh layan crite hindustan...xtaulah knp agak jiwang plak mlm nih...xpelah...lain kali saya update lg ye...
daa....

No comments: