Friday, February 26, 2010

dh ada akaun gak....



haluuu....




selamat ari jumaat...


ari jumaat 12 RabiulAwal...hari keputeraan Rasulullah saw...


ari yg pnh berkat dan jatuh ada ari jumaat..penghulu bg seluruh ari...




tp bkn itu yg ingin saya coretkan...sekadar pembuka agar ingatan ni xlenyap dek hanya nk menyambut ari kelahiran yg lain saje...




akaun apa yg dimaksudkan dgn tjk entry tu...




...












....










en hubby dh ada akaun facebook beliau sendiri....Eiji Azazee...ish..ish..en hubby nih makin maju...cb kwn2 tgk kt atas tu..saya dh cb edit tp bleh gak nk bwk trn..mlslah nk edit2 lg...diam2 je smlm beliau bt sbb dh ct awalkan...tp ciannya sbb saya xblk gak...brglah tu sbb saya xde..
anyway..bgs gak en hubby bt sbb sng nk cr blk kwn2 lama...suma add saya sbb ada nama en hubby skali...
oklah..ckp utk masa nih..mata dh mula ngantuk..mklmlah ctkan..dok umah mmg itu jelah keje yg ada pn...
daaa.....












No comments: