Sunday, June 15, 2014

selepas 3 tahun....cepatnya masa...

Bismillahhirrahmannirrahim...
Assalamualaikum semua...

Oh...lamanya xbuka blog...sgt bersawang n kn buat tahlil ni...mcm umah lama kn tinggal...hihihi...

Oh..selepas 3 tahun...
Last entry masa tengah darah manis...2010 tahun paling indah...
Skrg..sgt2 bersyukur...

Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...
Syukur dan terima kasih Allah yg memberi peluang dan perancangan hidup yg sgt bermakna dlm hidup saya...
So..tajuk arini adalah...

Selepas 3 Tahun....
2010- Selamat Diijabkabulkan dgn en hubby terchenta lagi dikasihi...

Penuh dgn cabaran tp sgt manis utk diceritakan...en hubby tgh buat Pos Basik kt JB...saya alhamdulillah masih keje di Bangi...agak jauh utk preparation semua...mujurlah hero saya sgt2 menjadi penyelamat utk pantau semua persiapan...almaklumlah...semua kami prepare sendiri...tapi sgt2 berharga setiap masa yg kami buat bersama...susah dan senang bersama gitu...♥♥♥

Nnt saya nk berkongsi sedikit hal majlis kahwin kami yg super debooommm itu...
Mmg kenangan paling manis dlm hidup saya...

Nk kn siap pg keje...
Jumpa nnt ye...


No comments: