Sunday, March 7, 2010

Ketika satu pintu kebahagiaan tertutup, pintu yang lain dibukakan.Tetapi sering kali kita terpaku terlalu lama pada pintu yang tertutup sehingga tidak melihat pintu lain yang dibukakan bagi kita.
hai suma...
dh ari ahad dh arini....
nothing special arini sbb dok umah je...
pg td pn dpt online dgn en hubby kjp je...smbil berwebcam...hihihi....dptlah melepaskan rindu pd fiance kesayangan saya itu...sgtlah rindu okeh...nk jumpa lagi pn lmbt lg...awal bulan 4 nnt sbb nk attend kursus kahwin sama2 kt kluang....
kejaplah sgt..line pn sgtlah bgs...xde pn hang2..sgtlah besh utk berym smbil tgk muka orang tersayangkan..tp en hubby terpaksa bersiap utk ke kenduri khwn mr razali a.k.a ayie..
CONGRATS MR n MRS RAZALI..semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat....
en hubby pg dgn sahabat baik iaitu en azam...so,saya yg tertinggal kt umah sorang sbb akak umah kluar makan menghabiskan masa dgn tgk melodi...oh..lupa plak..arini besday en azam..
HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
(jgn lupa treat aku plak kt TCRS eh...aku tuntut lepas aku bg hadiah kt ko...)
HAPPY BIRTHDAY TO AZLAN...
(lupa plak pd bakal adir ipar nih...arini pn besday dia gak...)
utk suma besday boy n girl...HAPPY BIRTHDAY...semoga panjang umur n dimurahkan rezeki...arini sgtlah byk besday kwn2 yg dh list kt fb tu...
sambil2 layan paper metro ahad...skrg xde buat apa sbb xtau nk buat apa...(padahal report intra xsentuh lg nih weeh...)..apalah nk jdkan..intra dh nk habis dh pn...
"intra = industrial training"
merah tu saje je sebagai peringatan kt diri sendiri...tp mcm xingat jek...
skrg ni saya mmg betul2 brg...tambah plak dgn adanya karaoke katak kt bawah tu sbb ada kenduri khwn yg sgtlah happening sampai parking space pn xde n kn block...sgt hangin je rasanya...tp xpelah..bknnya slalu pn ada kenduri khwnkan...
oklah suma..saya nk layan novel baru nih...DEMI KASIHMU...cewahhh..jiwang skit...nk tau besh ke x,tgg saya habiskan 952 mukasuratnya...
daa....

No comments: