Tuesday, March 23, 2010

knp dh khwn perangai xberubah2...???

salam....
tajuk entry kt atas tu xdelah kena mengena dgn saya pn...saya pn belum khwn lagi...insya Allah...cuma saya amat tersentap dgn peel org2 kita nih...sblm khwn sgtlah "baik" kononnya...pijak semut pn xmati..
"abg setia dgn syg sorang"
"abg syg ayg sgt2"
ini berlaku pada org terdekat saya...inai pn baru nk hilang...perangai suami xmcm org dh khwn...masih dgn hobi suka merewang malam2..meninggalkan si isteri yg masih baru nk kenal erti bahagia rumah tangga...semalam dua mungkin gaklah...tp kalau setiap malam ada je aktivitinya dgn kwn2...apa kes???
suma pasangan yg baru berkahwin pastinya nk berkepit 28 jam sehari...(kalau blehlah)..selain buat keje n tanggungjawab masing mencari rezeki...pastinya setiap hari nk cepat2 balik..nk jumpa org yg tersayang...kalau sebelum khwn dh berkepit mcm belangkas...xkan lepas khwn mcm belangkas mati laki plakkan....
harap2nya en hubby xlah jd mcm tu...saya sgt mendoakan semoga kami bleh bersama2 dekat selalu sementelah kami selalu berjauhan masa bercinta n bertunang...buat apa berkahwin kalau hisup masih di takuk lama..bezanya..ada hubungan yg dh dihalalkan...xkan khwn hanya nafsu semata2...?
renung2kanlah eh....

No comments: