Wednesday, December 10, 2008

ili's wedding

ni lagi sorang exclassmate aku kt teknik dulu kahwin..congratulations to Ili Nur Bahirah and husband..diaorang pnya knduri 29 November 2008 kat Muar..Ili invite guna friendster je..mula2 ingatkan xnk ajak betul2,aku pn tnyalah alamat dgn map nk pg umah dia..sgt excited nk attend kenduri khwn kengkawan beside en.hubby pn tgh cuti lg kan..haruslah pg jalan2 berdua n sgt seronok sbb xpyh nk drive...


on the way ke muar...sedondon hijau..

kitaorang gerak pn agak lambat..dlm kul 1 lebih..nsb baik en.hubby biasa jln2 kt muar tu..mklmlah ramai sdra mara dok kt sana...kalau x..mcm nk sesat barat je..berpandukan map kitaorang pn pglah muar dgn gigihnya...call en ashraf xbleh pg..ada kursus..pengantin baru man n amoi plak kn keje..mklmlah dh ct lama kan...akhirnya smpai gak kitaorang berdua kt umah Ili..nmpk mcm lengang je..tp baru kul 3 lbh..en.hubby ckp org dh rmai blk kt..wah..cantik sungguh tema khwn dia..ORANGE..wrna kesukaanku....ms kitaorg smpai dia tgh potong kek..en.hubby pn snaplah nk bt kenangan..pnsnya x ingat..so..kitaorang mkn2 dulu before jmpa pengantin..nk gak tnjk muka..jauh dtg ni...suma pn tema sama..ORANGE + WHITE...sgt comel...enjoylah tgk pic yg diambil oleh en.hubby ni...


pengantin tgh potong kek...ili semangat nmpk

ehem..sesi bergambar berdua


amboi..romantiknya...


control senyum...


me with pengantin..Puan Ili

masa tgh makan2 tu..pandang gak kiri kanan..tgk org suma pn x kenal...en.hubby tnya kwn2 lain dia xjmpt ke...aku pn xtaulah nk ckp..dia pn ajak by friendster je...xtnya plak yg lainnya...bila dh sudah makan smbil tgg pengantin free..tetiba nmpk sorang mamat ni..mcm kenal..en.hubby tnya knl x mamat tu..aku ni mmglah blur skit..mcm knal tp xtaulah..en.hubby kata mcm exclassmate dia..aku ckp pglah tegur..mamat tu mcm kontrol je..at lat..betul lah mamat tu mmbr dia..berborak plak kt situ..aku layankan jelah..bg chance jmpa mmber lama...asyik jmpa mmber aku je kan..hahahaha...


en.hubby with hairi...(comelnya en.hubby)


No comments: