Friday, June 19, 2009

hari jumaat...





yea...arini dh ari jumaat..mknanya esk n ahad adalah cuti..

gmbr yg xde kena mengena dgn entry..saja nk letak bg ingat kenangan lama...
walaupun saya blum keje lg..tp saya pn tgg gak weekend nih..ni bermakna en.hubby saya,mama n papa saya pn ct gak...except kalau en.hubby kn OT or mama ada klas...mgg ni adalah mgg wedding si Anil...seperti yg saya dh bgtau aritu...insya Allah esk saya akan pg dgn en.hubby walaupun dia kn jaga gerai apa ntah sempena sambutan ulangtahun HM...hospital pn smbt besdaykan..




awal2 lg saya dh bgtau yg saya nk en.hubby amik shift jg gerai tu awal...yelah..lepas tu kitaorang plan nk blk klg terus..en.hubby ada misi yg perlu dia selesaikan sblm next week...nk usha c*nc*n lagi...byk keje nk kn bt..serabut2..balik kejap jek..sbb en.hubby bz dgn dinner dia plak..dia yg jd manager..knlah bertanggungjawab...hik..hik..hik..hasilnya msti meletup sbb saya telah diabaikan lately nih...sgtlah sbk..kredit hbs memanjang sbb call sana sini...hangin betul..tp nk bt cmna...kalau saya stress,dia pn stress,sapa yg nk coolkan...en.hubby ari2 kn hentam sbb bz sgt..saya bknlah xcb nk faham..tp saje bt xnk faham...majuk..hahahaha..ketuk kepala sndiri sbb ngada2...




en.hubby dh bgtau awal2... "syg jgnlah cmni...settle je keje nih..masa abg mmg utk syg jek..."


eleh..bleh caya ke...sabar jelahkan...xkan nk srh dia berenti plak sbb nk layan saya 24jam..hohoho..sgtlah kejamkan...mcm br bercinta jek..pdhal dh byk thn...nk bt cmnakan..makin lama makin sayang...tp xpe..paling srnk adalah masa en.hubby dpt gaji..yea..tp knp plak saya yg srnkkan???pdhal dia yg keje bagai nk rak..menahan rasa melayan kerenah saya dgn keje dia yg byk tu..mmg cianlah...
esk saya kn gigih ke melaka naik bas..leceh..leceh..saya tgh pujuk en.hubby amik saya kt srmbn..naik komuter je ok lg..dgn baju kurung bagai..hilanglah ayu saya..huk..huk..nangis jap..nk kn pg terminal 2 lg...mmglah hazab n leceh...mana nk pakai heels...huwaa...korang yg biasa naik bas ke selatan dari seremban..especially bas trans msti taukan...melaka saya akan kesana esk...
oklah...nk siap2..jap lg nk pg makan..nk teman cik liza pg wash car dia..babai...
daaa...








No comments: