Friday, March 20, 2009

musim kengkawan khwn....

salam...
saje je tetiba rasa nk menulis mlm ni...saya mmg dh lama xupdate friendster saya...tup..tup..ada gmbr kengkawan skolah saya yg dh khwn..amboi...senyap2 je khwn...xjmpt pn...

kdg2 saya terfikir gak..buat apa join friendster or apa saja yg berkaitan dgnnya kalau bnda 2cmni xdihebahkan kpd kwn2....membina masjidkan..bknnya kn tangkap khalwat ke apa...kita mmg dh tau diaorang dh tunang...xpelah kalau xjmpt..ni khwn pn sama gak..sekadar invite kt friendster or email pn dh ok..nilah gunanya perantaraan ni..utk menyatukan balik kwn2 lama...

saya terasa hati skit bila jd cmni...kita excited tgg invitation sbb ingatkan bleh jmpa balik kwn2 skolah dulu...tp hampeh...masa nilah nk bt mini reunionkan...tp xtaulah kalau ada diantara mereka tu yg xsuka jumpa balik kwn2 lama..mngkn ada memori kot....hehehehe...saya sgt berbesar hati sekiranya kawan2 lama invite wedding diaorang..saya cb gak hadirkan diri...

bknnya xde wedding yg invite by friendster n email je...suma tukan komunikasi baru...yg x membataskan kita utk berhubung dgn sesapa je...saya sgt sedih....smpaikan saya ckp kt en.hubby...

"kita khwn nnt xpyhlah announce kt mana2...kita jmpt jelah mana yg teringat...xpntng pn nk jmpa balik kwn2 lama sekadar nk tnya kabar n bersua muka..."

nsb baik saya ada motivator yg bagus yg slalu ingatkan saya supaya berfikiran positif...

"mngkn diaorang xsmpt kt..mklmlah sbk bt persiapan..."

tp xpelah...kepada kengkawan saya yg dh selamat melangsungkan perkahwinan..baik yg ada jemput atau x..saya doakan semoga berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat...bknlah saya mengharap sgt jemputan anda...tp sekadar ingatan kawan lama yg pernah rapat dulu...tu je..

tetiba plak teremosi...jom layan balik gmbr kwn2 saya yg dh khwn yg invite saya guna kad dan sekadar email...

ni kawan en.hubby yg sanggup pas kad khwn dia semata2 nk kitaorang dtg gak..tp apakan daya kitaorang smpt pg umah pengantin perempuan je...kira oklah tu..xtaulah dh ada rezeki nk dpt baby ke blum...


ni plak kwn baik saya ms kt teknik dulu...dua2 pn kwn klas saya...sweetkan..zila..dh ada yg tersangkut ke blum???


ni plak kwn saya masa kt ikm dulu..ni pn dua2 kawan klas saya gak..mmg ramai jodoh kwn saya sekelaskan..dgr crite ummi dh pregnant..tahniah ummi..wedding ni kt umah syed kt klang...even syed jmpt guna email..saya dtg gak sbb fikir dh lama xjmpa...dpt gaklah saya jmpa clssmate yg lain even x ramai yg dtg...

ni plak classmate saya kt teknik...ili pn invite saya by friendster...thanks ili sbb ingat gak kt aku..smpt gaklah saya berborak2 dgn dia..sekadar bertanya kabar n bersua muka since lepas skolah xprnh jmpa...ni pn xtau dh ada rezeki baby ke blum..hrp2 dh adalah..even dok jauh2 pn...


ni plak classmate saya ms skolah rendah..sahida dan husband dia yg saya kenal sejak skolah rendah gak..au..thanks dieda sbb ingat gak nk jmpt even pass kad khwn ko kt ain..aku dtg gak sbb aku mmg dh lama xjmpa ko even kita prnh study sebelah2 je kt bangi dulu...dh ada tanda2 ke blum???

oklah...tu jelah agenda saya malam ni...sekadar meluahkan rasa hati je...sesungguhnya saya xnk terminate memori lama saya since saya tadika lagi sampai skrg...byk betul kenangan2 yg ada...


1 comment:

AiYa said...

sapa tu sapa, meh habaq mai. :)

ili, mcm biasa kenal. dia insider kan. esok ko kawen, jgn lupa aku plak walaupn kta sekadar senyum2 ja kat sek dulu. ehhehe