Friday, March 20, 2009

saya tension...


assalamualaikum...
apa kabar korang suma...?sorilah korang...saya dh lama sgt xdpt nk update blog tersayang ni...bknnya sbb malas or xde masa...(masa saya sgtlah byk kalau setakat nk update entry hari2.)..tp masalah saya adalah wireless kt hostel saya yg sgtlah BENGONG...!!!

dhlah slalu offline...dpt connect pn just utk friendster...facebook pn kekadang je dapat...nk check email pn xbleh...blog pn just bleh view je...xbleh log in...apakah ini???ni ke yg dinamakan wireless of full communication...kalau setakat bleh update bnda2 yg xperlu sgt sampaikan nk buka email pn xbleh...layak ke wireless ni ada kt tempat study yg sangat gah dan konon2nya moden ni..sesuai ke dgn zaman skrg yg sumanya pn di hujung jari...

saya tersangatlah bengang...nsb baik saya balik umah weekend...ni dh msk 3 mgg berturut2 since lepas mid sem break tu...temankan mama saya kekelas kt jb..sbb papa saya ada urusan lain yg xdpt dielakkan..kalau x..pasangan belangkas tu akan pg berdua2an je ke jb..of courselah dgn en.hubby sayang yg sama2 apply cuti..cuma mgg ni je en.hubby xbleh blk sbb kn OT ahad ni...(miss u sayang..)

oklah korang..geram lebih2 pn xguna...xde perubahan pn...saya cuma update sebanyak yg bleh since saya ada kt umah ni...okeh..

daa...


No comments: