Saturday, March 7, 2009

pengalaman bercinta...part 5


lepas 1st meeting kitaorang tu,esknya saya xkluar pn dgn en.hubby...saya nk bg keadaan ok skit...mcm tergedik2 jekan...mgg dpn tu brlah saya kluar dgn en.hubby...after skolah saya turun bandar n kami pg lunch sama2...ingat lg masa tu kami lunch kt bcb lower ground floor tu...apa eh nama dia???hah..UNCLE SUN..ada lagi skrg cuma dh xbrapa maju dah...masa tu kt situ sgtlah famous okeh...smpai akak2 yg keje kt situ pn dh kenal dgn kitaorang...bdk2 skolah..bdk2 dating..org dating mmg pg situ...tmpt agak privacy n makanan pn bleh tahan...masa tu xwujud lagi mcd or pizza hut...kfc pn jauh je nk menapakkan...so..kt situ jelah tmpt kami slalu dating..hehehe...

setiap ari okeh...call pn tiap2 malam..mmg angaulah...yg saya xbleh lupa..masa tu kitaorang xdeclare apa2 pn...sampailah satu ari tu...en.hubby hadiahkan saya diari yg ada lirik lagu dalam tu...ada 2 lirik...en.hubby suruh saya dgr lagu tu n hayati maksdnya...hehehe...dh mula menampakkan ciri2 romantikkan...en.hubby bg lirik lagu 'because of you-98 degrees' dgn 'sepenuh hati-spoon'...peh..mmg betul2 cinta monyet budak skolah kan..klakar2..bila saya teringat balik...masa tu saya faham2 jelah yg en.hubby nk serius dgn saya...bleh ke???saya pn dgn hati yg berbunga2 pn acceptlah... :D..mmg en.hubby menjadi sgt lain lepas tu...sgtlah caring n loving...hehehe...budak skolah lg padahal tu..tp mmg saya xnafikan..en.hubby mmg matang dr usia...



gambar ni sehari selepas en.hubby accident...lepas kejadian tu saya sgt2 menghargai peluang kedua bersama en.hubby...mcm xpercaya dgn apa yg berlaku...kalau korang dh baca entry pasal en.hubby accident tu..msti korang bleh rasa apa yg saya rasa...kalau suma tu jadi kt orang yg korang sayang..saya ingat lagi hari en.hubby betul2 nk serius dgn saya tu ialah 17 Julai 1998...mula dari tarikh tu kami betul2 falling in love...mmg xbleh dipisahkan lagi...smpailah ke arini...mmg sinonim kami ni...sampai ada yg panggil kitaorang kembar n fotostat sbb muka kami ada iras..yeke???


lepas PMR kami ke sekolah yg sama (SM TEKNIK KLUANG)...mmg ada jodoh gak sbb kelas kami sebelah menyebelah...bkn sebelah bilik tau..tp sebelah bangunan...en.hubby smpai snggp tukar seat dok kt tepi tngkp sbb saya dapat dok kt tepi tngkp..nmpk mcm kitaorang ni baru bercinta n kenal..tp diaorang xtau sebelum ni lagi...sbb kami x interprem sgt...mmg nmpklah tiap2 hari...walaupn xsama kelas...balik skolah lg rancaklah kami berjumpa...masa rehat mmg en.hubby ke kelas saya...mmg sweet sgt moment masa tu...kalaulah bleh reverse balikkan...suma org pn mmg dh tau..xbleh ckp apalahkan..bdk outsiderkan..xdelah havoc sgt org nk mengata..cuba kalau dok hostel..mmg panaslah asyik kena mengata je...

ini adalah siri terakhir saya...saya akan update lagi dgn entry percintaan kami selepas skolah..tentang percintaan PJJ kami...yg sgt penuh dgn cabaran...mmg menguji percintaan kami..tp alhamdulillah kami dpt harungi smpailah sekarang...kami dh 10 thn bercinta...tanpa ON OFF tau...sapa2 yg rapat dgn kami tau pasal kami...jgn ingat kami saje mereka2...gilerkan bercinta apa smpai 10thn...tahun ni insya Allah tahun ke 11 dan tahun kami ingin melangkah setapak lagi...

doakan kami eh..

kami menyambut 10th anniversary kt genting bersama dgn classmate saya...

1 comment:

biasa Aja said...

nice post bercinta itu indah