Tuesday, November 18, 2008

congrats MAN n ZILA (amoi)..PART 1

zila a.k.a amoi with man
(comel x ingat..tp knp muka man letih je eh???)



Tanggal petang 14 November 2008 (aku pn x pasti pukul brapa), ex-classmate aku merangkap kawan2 yg masih keep in touch n geng pg lepak aku dh selamat tukar title..dgr crite skali lafaz je...TAHNIAH MAN..So, 15 November 2008 aku dgn rasa excited bersama mr.azazee yg tersayang ke rumah Zila kt Kg.Melayu Mardi.Kul 2 aku kluar rumah n smpai dalam kul 2.30. Kami pakai sedondon wrna biru firus..jgn marah...
Disebabkan rumah zila a.k.a amoi agak kedalam,maka kitaorg pn terpaksa parking keta kt atas n jalan kaki dgn heels yg agak tgg tu trn bukit yg agak curam..hehehe..korang msti bleh bygkan cara aku berjalan dgn gaya control cun lg..
Nk dijadikan crite,tgh kitaorg jln2 yg agak jauh tmbh dgn pns n excited sbb pengantin blum berarak lg,tiba2 mr.azazee pn dgn gaya concern tnya aku..

mr.azazee : syg..knp makcik kt dpn tu dr td tgk syg senyum2.syg kenal dia ke?
mrs.azazee : yg mana syg? (blur sbb xbrapa nmpk sbb pnt n cntrl ayu...)
mr.azazee : makcik yg kt dpn tu..pakai baju hjau n bwk anak (smbil tnjk arah)

aku pn dgn semangat n blur skit pn mulalah fokus kearah yg hubby aku tnjk...tiba2..

mrs.azazee : la..tu yati a.k.a bandunglah, syg..Ya Allah..knp lebar sgt ni?
yati : kurang ajar ko mai xknal aku..pnt aku snym2 kt ko dr jauh..biasalah..bahagiakan..
mrs.azazee: sorilah yati,aku mmg xperasan. syg aku ni yg perasan kata ada org snym2 dr jauh.(xckp pn yg hubby aku kata dia tu makcik td..tkt kck ati plak)

tulah crite lawak masa aku nk kerumah zila.aku xsmpt nk snap gmbr.aku smpt salam2 dgn dia n mak dia je.tnya kbr skit2 n terus chow.sbb terlampau excited nk tgk pasangan malu tp mahu tu bersandingkan..hehehehe...

nnt aku smbg lg..dgn gmbr yg lg cun..


No comments: