Tuesday, November 18, 2008

zila n man wedding..(PART 2)


smpai2 tu kitaorg nmpak wak gon (exclassmate aku gak ms kt teknik)..snym2 je dia nmpak kitaorg..yg xthn tu asyk berkepit dgn kamera n handbeg awek dia je..(hehehe..wakgon,ko yg beli handbeg tu ke???)lps salam2,kitaorg pg mkn2 dulu.ms tgh mkn tu pngntn smpai.tp xsmpt amik gmbr pn sbb terlampau lapar n nk msk dlm umah je lps mkn ni..ni antara gmbr yg smpt hubby aku amik ms tgh ramai2 time bersanding tu..


mula2 man n amoi x perasan


man n amoi dh perasan..yes..yes..


sudahnya man asyk pndng kamera kitaorg..hehehe


kitaorg pn xlps peluang posing2 dgn pngntn n posing atas pelamin sndiri..ewah...berangan plak..sbr eh syg..nnt turn kita kita posing atas pelamin puas2...




kitaorg dgn pengantin.pasangan yg lama bercinta n x khwn2 lg
dgn pasangan yg ntah bila bercinta n dh khwn



kami pasangan yg sehati n sejiwa since dulu until now



smbil2 tu ada gak amik gmbr ramai2.amik gmbr berdua. shikin n wakgon je ex classmate aku yg ada.yg lain tu kwn2 keje amoi.shikin pn dh anak satu.xsngka plak dia khwn dgn junior kitaorg kt teknik tu.Congrats eh shikin.tp aku x pg pn knduri dia dulu (dia xjmpt pn..cmna nk pgkan). aku kalau org jmpt n xclash dgn jadual aku,aku dtg.Insya Allah.ni x,bt masa aku tgh final exam..cmnalah aku nk attendkan.


atas dr kiri : mr.azazee,mr.wakgon,mr&mrs man,hsbnd kwn zila,hsbnd shikin
bwh dr kiri : shikin & baby boy (lupa tnya nama), mrs.wakgon, kwn zila, mrs.azazee


aku ingatkan ramai mmbr aku yg dtg,tp xde pn.bai smpai lmbt.ingatkan nk tgg n jmpa dia n family dia tu.especially anak2 dia yg comel tu.tp xsmpt sbb aku kn pg library jmpt adik aku yg dh bertapa dr pg kt situ.nnt nangis plak..(hehehe..sori eh kak yang)..

lepas borak2 n salam ntah brapa kali ntah n dpt sourvenir, kitaorg pn balik dgn hati yg amat puas sbb dpt tgk mmbr aku yg bila ntah bercintanya tu khwn..enjoy tgk gmbr2 diorg ptg kek n main suap2...

manjanya man...

seriusnya muka nk potong kek tu..msti sdh knduri nk hbs..


nnt aku upload mjls man kt dwn kg.melayu plak eh..ada lg ramai mmber..ok..

No comments: