Wednesday, November 19, 2008

man n zila wedding:Final

16 November 2008

kali ni majlis man plak kt Dewan Kg.Melayu Kluang...kitaorg smpai dlm kul 2 lbh gak..tu pn tgg en.hubby aku tu blk dr jmptn khwn si Yan kt Tmn Intan dgn parents dia.dia x jmpt aku,so aku pn x pglah.segan plak aku...anyway, CONGRATULATIONS YAN..
masa tu dh rmai org..kali ni aku pakai baju oren n xsedondon pn dgn en.hubby aku tu.dia pakai wrna hijau..excited gaklah nk tgk mjls man plak cmna.msti grand gak.maklumlah bt kt dewankan.masa aku smpai tu,robert n wak (ex abm) dh ada kt parking.aku tnyalah knp xmsk lg,diaorang ckp nk tgg asrul.aku plak dh janji dgn ashraf gak.so,kitaorg pn sama2lah tgg jap.ingatkan pngantin blum smpai lg sbb mcm awal je n xnmpk mcm pngntn dh smpai..tup2 tgk org kompang dh nk balik.aku pn kelam kabutlah ajak en.hubby aku tu masuk dulu.last2 diaorg pn ikut gak..hahahaha...kalau ikut aku mmg x menyempat2lah..
mmg pngntn dh ada.tgh sanding.aku pn ajaklah en.hubby aku tu mkn dulu.lepas tu br lepak2.tgh2 mkn,smpailah si ashraf n xlama lps tu si asrul dgn awek dia,ayum n jujul n azah with her hsbnd.(1st time dpt tgk hsbnd dia).kitaorang pn mkn2lah smbil gelak2 n borak2.smbil2 tu kutuk2 gak mmber2 lama n diri sndiri (ada gak org nk kutuk diri sndiri kan...mmg sah x ok sgtlah tu..).en.hubby,byk tmpt ksg lg x kt wad tu???

byk sgtlah aku celoteh..jom layan pics yg en.hubby aku snap..


gmbr wajib..msti berdua dgn en.hubby aku..sbr jelah nk tgg time kitaorang plak

muka man yg penuh perasaan masa amoi suapkan dia...(hehehe..ada makna tu)

ala..nikmatnya kn suap dgn hsbnd tersayang tu kan..(smpai tutup mata ko zila)

kami yg dtg pada aritu
atas dr kiri : asrul,awek asrul (lupa tnya nama), man,zila,me,en.hubby
bwh dr kiri : robert (org kaya slalu jmpa kt bank msk duit), wak, ayum,ashraf (bdk pndai tgh bt PhD n jujul)

pasangan romantik Man n Zila
Semoga Bahagia n Berkekalan hingga Hujung Nyawa


walaupun xrmai gak yg dtg, at least lg ramailah kaum aku ms kt teknik dulu yg dtg.yelah dulu kitaorg join klas BB dgn ABM. So,tu yg bt jd ramai.Suma pn jd rapat.Dok sama2 2 thn kan.Geng2 yg dtg ni suma single n available walaupn ada yg dh xlg sebenarnya (cnthnya akulah). Nk kn sekeh cblah announce yg aku ni single n available lg..
Lepas ni, kita tgg plak pasangan lain yg nak khwn.Especially geng2 yg bercinta n kahwin dgn member sekelas mcm amoi n man ni. Dulu malu2,tetiba je dh khwn.Kepada pasangan seterusnya yg sama klas dulu (fhm2 jelah sapa kan..jgn lupa invite aku n en.hubby aku ) walaupun aku tau kitaorang yg bagai nk rak bercinta sakan n paling awal dr suma yg dh khwn or nk khwn tu eh...sesungguhnya kitaorang x sngka nk couple lama2.ayat yg aku bleh bg kalau org tnya
"Kitaorang blum matang lagi...Xpuas Bercinta lg.Dh matang nnt kitaorang msti jemput"

Bleh x kluar ayat camtu...???.hahaha...sabar jelah suma eh..apa2 pn sila tgg n lihat..

COMING SOON!!!!


mr.mrs azazee on the way to Zila n Man wedding

geng2 bujang n perasan bujang (hehehe)

lastly..aku nk ucapkan TAHNIAH kepada suma member2 aku yg dh selamat melangsungkan perkahwinan diaorang dgn pasangan masing2. yg jemput tu terima kasih,yg x jemput pn xpe..aku x kisah.selamat menjalani kehidupan berdua selepas ni. x lupa gak pada kwn2 yg dh selamat Delivered Baby n yg baru dpt baby...Congratulations dear...



No comments: