Monday, November 24, 2008

kahwin lagi???


sorilah korang..entry aku 2,3 bulan ni banyak sgt pasal org khwn..bknnya apa,dh mmg ramai sgt org yg khwn..aku pn xtau nk crite apa yg bleh bg menarik..ni pasal ex-classmate en.hubby aku masa kt teknik dulu..Din atau nama glamernya ..... (aku xtau) ..dh selamat mendirikan masjid dgn pasangannya..aku pg gak..nun kat Felda Penggeli Timur...xdelah jauh sgt..tp ni rumah wife dia..rumah Din ni kat Felda Ulu Belitong..disebabkan masa ni en.hubby aku mmg ct,kitaorang pglah menghadirkan diri sbb masa knduri kt rumah dia nnt en.hubby aku tu shift malam...apa2 pn..rasa2nya xterlambat nk wish SELAMAT PENGANTIN BARU kt korang..semoga bahagia n kekal ke akhir hayat...AMIN...


serius je muka pengantin ni..sapa yg hepi jd pengantin ni???

pasangan pengantin dan kitaorang....yg makin comel n gebu..hehehe..

No comments: