Saturday, November 22, 2008

kahwin..kahwin..kahwin..


ha...ha..ha..

korang msti suspendkan...cuti2 skolah ni ramailah yg merancang nk tmbh tangga rumah..
setiap mgg pn ada je invitation..ingatkan mama n papa aku je yg sbk pg kenduri..
aku pn salah sorang yg sibuk gk kali ni..maklumlah masa umur tgh sunat khwn nikan..ramailah yg x lepaskan peluang..nk plak yg dh lama bercinta tu mcm aku..(hehehe ngata diri sndiri nmpk)..tp xpelah..masa korang dh smpai..maka knlah segerakan..arini aku ada satu invitation..couple lama yg slalu on off dr dulu..lama gak diaorang couple..since skolah lagi..khwn gak diaorang..mmg jodoh korang kuat..jd mcm2 pn ttp ada jodoh..yelah..kalau dh jodoh..x kemana kn..anyway CONGRATULATIONS to SAHIDA (dida) with SHAHRUL NAZRI (au)..diaorang dh selamat nikah smlm kt (21 November 2008)..jap lagi aku pg rumah ko eh..nnt aku update dgn pic plak..esk ada lg satu invitation..ASMAA a.k.a SEMAH ex teknik aku dulu khwn..kt Semerah Batu Pahat..kad jmptn dh dpt xtau dpt pg ke x esk..maklumlah en.hubby aku xdekan...so pendeklah skit langkah aku ni..(sbnrnya bkn apa..aku mls nk drive)..anyway,CONGRATULATIONS to ASMAA n AMIRUL..semoga berbahagia n kekal ke akhir hayat...AMIN...

hoyeh....


No comments: