Thursday, November 20, 2008

cuti..cuti..cuti..

arini genap seminggu aku cuti semester...xde apa lagi yg aku berjaya bt selain attend wedding member baik aku n bt keje rumah mcm biasa.dgn cuaca yg x menentu,bt aku kekadang rasa malas yg amat.tp perkara yg paling aku bangga,aku berjaya create blog aku sendiri.selepas sekian lama asyik ziarah blog org lain je.kebetulan masa awal2 ct tu en.hubby aku pn sama2 amik ct.so,dptlah pg dtg.(dtg ke?).xde tmpt menarik sgt pn.habis2 pn pg tgk wayang.kitaorang layan 3 movie dalam masa 3 ari.gilerkan..tp nk bt cmna.dpt pg jalan2 kt gunung lambak petang isnin tu pn dh kira ok.kalau x asyik hujan je.malam plak aku join lepak kt kedai mamak dgn en.hubby n kwn2nya.tu pn aku kenal..kalau x jgn haraplah.tu pn en.hubby aku ajak gak temankan dia.segan gak sebab nnt apa plak diaorang kata..nk lepak dgn member2 pn nk kn bwk CINTA (en.hubby aku bahasakan aku dgn org lain sebagai CINTA...romantik sgt aku rasa.dr dulu sama je en.hubby aku tu.mngkn tu rahsia kebahagiaan n kekal lama sebagai loving couple kt..hehehe..).sorilah,aku dh mula jiwang plak...x bestlah kan.so,kepada kengkawan en.hubby aku tu,sorilah kalau korang x selesa aku lepak dgn korang..ok..

cepatlah balik cuti en.hubby..saya dh rindu sgt2 ni...

No comments: