Sunday, November 23, 2008

khwn sudah....

diaorang pnya banner

hai suma...ok..ni aku nk story pasal majlis Dida n Au smlm.aku pg dgn mmbr aku Ann.nsb baik ada gak member nk pg..masa kitaorg smpai tu pengantin blum smpai lg..kitaorang pn mknlah dulu..sementara tgg kompang..elok je kitaorg hbs mkn,pengantin smpai..aku pn apa lg bsh tgn n kluar kamera nk pg amik gmbo pngantn..Purple siot...aku singgah kejap je..nilah antara gmbr yg smpt di snap..xyk pn sbb crowded n x ckp space..panas..panas..panas..



mak pengantin lelaki br lepas tepung tawar

dida dh perasan aku..tulah motif aku..salina???xpndng lngsng

aku cb tgg nana tgk aku..tp x gak...sdhnya..


betul2 nmpk sepadan...cuma nmpk Au mcm xseri sgt je..(pandai2 je aku)..apa2 pn thanks sbb invite aku n aku doakan korang berbahagia hingga ke akhir hayat..jgn gaduh2 tau..gaduh2 manja tu xpelah..sorilah aku x smpt tgg korang smpai hbs n Nana aku xsmpt jmpa ko.lepas ni msti giliran ko plak..jgn lupa jmpt aku..Insya Allah aku dtg..ok..

1 comment:

Luth Textile said...

grand.. hebat depa kawin