Saturday, January 3, 2009

lalalala.....


saya dh janji nk kongsi plak aktiviti after makan2 aritu kan..sorilah korang..lately byk sgt keje nk kn bt..mklmlah fulltime housewifekan...nk urus umah lg..mcm2 hal lglah before nk balik ke bangi this 10hb Januari ni kan..haruslah completekan keje2 umah yg byk tu yg sememangnya mmg xbleh habis...ada je keje baru yg nk kn buat...so..korang enjoicelah pic dulu...tgk gelagat kita orang suma kt playground mlm tu after meal kt KFC...

enjoices....



maklang gigih dibantu oleh wani mencuba pijak batu 1st time

gigih utk senyum even kaki mmg tgh skt giler..mklmlah amik gmbrkan

abg control hensem pijak batu..amer dh mcm ayam berak kapur je muka tu thn skt...

muka adik yg xbleh blah tahan skt...hehehe...

ayg dgn baby ni mmg sakan bila bergambar...photogedix

eh....merpati yg nk kena kapak nie...
"syg..dgn adik saya pn awak nak gak eh..."ayat jeles

gumbiranya dia dorang nie...

ni versi berat sebelah...perhatikan saiz peserta diatas...sungguh x balance..

riang ria bersama..cuba tgk muka kembar tu..sama je kan...
saya pn wish nk baby kembar gak...msti sweet je kan..

sungguh besar adik gumukku ini...sampaikan abg langsung xnmpk muka...ish..ish..

paparazzi ada dimana2 je...

kami...
blkg: en.hubby with myaaz_darling
dpn: maklang,kak wani n kak intan


us together at that nite

gmbr agak kabur yg disnap oleh en.hubby...
tmpt en.hubby diganti oleh kak yang

xpadan dgn umur...suma pn nk naik gak....

aksi manja baby...



baby dgn aksi2nya turun gelongsor...

kami kanak2 riang....

another pic from photogedix

baby..tersepit eh...dgn aksi manja kami berdua...
berangan konon2 satu family...huhuhu...


en.hubby always dgn gaya bergambar tutup perut..cover eh syg...

cian kak yang..kck2 dulu xpuas main gelongsor kt...dia yg paling excited..

oklah korang..tulah antara pic yg smpt saya snap masa malam tu...saya hepi sgt tgk budak2 tu hepi n bebas bt apa yg diaorang suka...like macam lepas stress n tension..yelah..suma tu anak2 yatim dgn maklang saya sebagai ibu tunggal yang merangkap ayah diaorang gak..mmg happy giler mlm tu sbb esknya maklang saya nk balik dh...

sedih gak tgk diaorang kecik2 lagi dh xde ayah tmpt bergantung harap n rezeki..nsb baik ada tinggal gak skit bekalan utk diaorang tu....Al-Fatihah untuk arwah paklang...

mlm tu kitaorang pg dgn 2 keta...saya of courselah dgn en.hubby..kak yang drive keta waja..saya membawa angkatan hero2 tu...mmg seronok sgt tgk diaorang sgt excited and happy sampai mntk mak diaorang delay lg utk few days padahal dh 2 mgg diaorang kt sini...thanks a lot pada en.hubby yg sesangatlah sporting n sabar je melayan kerenah bdk2 ni...especially sayalah...hehehehe...bertuahnya dpt en.hubby even dh couple lama giler...most like adik beradik dh sekarang nie...ish..xsabarnya nk hidup berdua...(dh mula gatallah saya ni..mklmlah dh msk thn 2009)...mcm2 plan dh ada utk tahun ni...

korang doakanlah saya dgn en.hubby dapat mencapai target yg kitaorang rancangkan n impikan tu eh..sure nnt saya jemput korang datang...

daa....


No comments: