Saturday, January 3, 2009

congrats ummi and syed...

CONGRATULATIONS TO

Puan Ummi Kalsom and my bestfriend Encik Syed Mohd Ssabri
kerana telah berjaya merealisasikan cinta korang hingga ke gerbang perkahwinan...
semoga cinta korang bahagia dan berkekalan hingga ke akhir hayat dgn anak2 yg comel...

bilalah saya nk join married club plak nie...???...
en.hubby...knp saya tetiba rasa xsabar plak nie???adakah kerana tahun yang kita rancang tu akan menjelma tidak lama lagi??kuang..kuang..kuang..ni kn tnya kt en.hubby sendiri ni...dia je yg bleh bg jawapan..saya kan perempuan..haruslah menunggu pihak lelaki yang memulakannya dulukan...betul x kengkawan???

alhamdulillah,saya dan en.hubby selamat pegi dan balik dari walimatul urus diaorang di pihak lelaki iaitu kawan baik saya masa kt IKM dulu....teringat masa kt sana..banyak betul kenangan susah dan senang kita kan sheila???

mulalah saya teringatkan moment2 yg sangat banyak masa kt IKMPs dulu...maklumlah..umur baru 18thn..xprnh dok jauh2 dr family pn..tetiba je dpt offer pg Perlis..maunya xhuru hara skit...still bdk2 lgkan...tp alhamdulillah..2 thn kt sana byk bg saya pengajaran dan pengalaman...hehehe...tetiba rasa sayu nak balik mcm dolu2 plak...en.hubby,bleh ke saya nk patah balik pg perlis???..(saja je sbb en.hubby kata dh sanggup dok jauh sesangat dgn saya...asyik cinta PJJ je dari dulu...hrp2 ada rezeki lepas khwn blehlah dok dkt2....mana nk tahan call setiap masa n setiap hari..mana nk cari beb..maintain dr mula2 kenal2 lagi..tu x msk sms lg..mmg byk giler pelaburan..bleh jd jutawan rasanya...hehehe..)..


tengok tu..dh mula melalut...anyway..kitaorang kluar umah kul 10 lbh..en.hubby janji kul 9..tp dia lmbt bgn n ada urusan family...saya dh siap cntk2...tgg pnya tgg...kul 10 lbh br dtg..apalagi..muncunglah saya mcm itik...benganglahkan..saya ni on time orangnya...terikut2 n terdidik oleh papa saya seorang anggota polis tu kan..merajuk lama gaklah saya dgn en.hubby...tambah plak tgh lapar giler...(kluar awal sbb janji nk pg breakfast sesama dulu)..mnlah saya x hanginkan...

lepas tu terus en.hubby bawak pg breakfast kt Kluang Rail Coffee tu...saya order mcm biasa...kopi ais dgn ns lemak ayam goreng..nyum2....tp sorilah x amik gmbr pn sbb tgh merajuk lg kan...hehehe...korang kn cuba mkn kt situ..kalau orang Johor especially Kluang mmg dh tau sgt dh kedai ni...nnt aku update lebih banyak pasal kedai ni eh....makan punya makan dh dekat kul 11...lepas bayar tu kami pn geraklah menuju destinasi kami...Port Klang...

mula2 gerak tu aku dh blehlah borak2 dgn en.hubby..ala..nk merajuk sgt pn sampai bilakan..dh tentu naik satu keta...en.hubby bawak biasa je...biasalahkan..PEMANDU BERKHEMAH...eh..eh..PEMANDU BERHEMAH lah katakan...

en.hubby kata dia ngantk..so..kami pn break kjp kt Restoran Jejantas Ayer Keroh...jalan kt highway masa ni oklah..tp ramai giler yg break gak..tp yg herannya..jalan menuju ke selatan mmg jam giler...suma pn berebut2 nk ct 3 arikan..sbtu,ahad n isnin...tp xpe..yg pntng bleh smpai destinasi...

saya call kawan saya En.Mat yang nk pg gak..saya xconfirm jalan nk pg sana..tkt sesat sbb xbiasakan..alhamdulillah kami msk elite n kluar ikut seafield...direct terus pg ke klang n tgg En.Mat kt petronas kt Port Klang tu...dia kata dia dtg dgn En.Zack..En.Zack ni kengkawan saya masa kt klas IKMPs dulu gak..saya pernah gaduh dgn dia dalam 2 sem gak..xtau knp...nsb baik bkn dia yg dtg skali..rupan2nya En.Ejad yg ada..bagusnya dia sanggup dtg dr Ipoh naik bas pg tu utk attend knduri ni...bagusnya dia...

masa smpai tu Pn.Ummi n En.Syed tgh sanding..yelah dh kul 3 lebihkan..tp ramai org lg...kengkawan diaorang masa kt GMI tu tgh bergambar...adalah gak 4,5 org kengkawan saya yg skrg ni study kt MFI pn ada gak..kenal kawan atas kawanlah..diaorang mcm terkejut je tgk saya...saya senyum2 jelah...en.hubby saya pn sesangatlah sporting...salam suma kengkawan saya (yg lelaki jelah...hehehe...jeles okeh)...en.hubby pn menjalankan tugas mengambil pic...(bagus betul en.hubby saya ni...tau je tanggungjawab dia...syg en.hubby...)

tema diaorang biru..samalah dgn tema kami gak...mmg sehati sejiwalah nampaknya...korang enjoiceslah tgk gmbr2 nie...okeh...enjoices...





kami masa on the way..syg..knp pejam mata tu???

bebudak GMI

kami

pengantin baru...knp sheila malu2 je tu??

sepadan kan???

Pn.Ummi with En.Mat

En.Syed with En.Ejad

Pn.Ummi with En.Ejad

kami ex mechatronis IKMPs 2001-2003

aksi ntah apa2 je budak 2 org tu..
alamak..makcik tu nk interpreme gak...


kami bergambar beramai2 with Syed friends
perhatikan couple pengapit...sedondonkan...

saya with Puan Ummi

we're the best friends

2 couple berlainan status

aksi tersendiri...tp knp syg pndng kamera???

kami berborak2 sakan n balik around 5 lebih...lepas kami teruskan perjalanan ke Melaka Bandaraya Bersejarah utk berdating...

daa.....




No comments: