Friday, January 23, 2009

yea..yea..cuti time


hye korang....
baca title tu je dh tau yg saya mmg xsbr nk cuti...
walaupun bkn cuti raya saya...tp sebagai rakyat malaysia yg mmg majmuk...cuti pn knlah majmuk gakkan...

saya bkn apa...baru2 msk sem ni sepatutnya lebih bersemangat..tp disebabkan adanya cuti yaga agak pnjng...4 ari tu...saya rasa mood ct masih xhbs lg..pdhal baru je cuti 2 bulan aritu...kalau dh cutikan..mstilah syok...xkanlah xde org yg xnk cutikan...

sepatutnya lebihkan masa nk study...tp saya mmg xbleh study kalau masa tu mmg cuti...msti nk balik umah jmpa family...xde maknanya saya nk stay kt hostel study konon2 mcm ulat buku...(hehehe..yg konon2 dok hostel nk study tu pn bknnya study sgt pn..kluar gak pg mana2..boring giler dok kt hostel yg xbest sgt tu...lainlah kalau korang ada pakwe yg bleh ajak dating kalau boring...).. biasanya yg xsuka balik ni mngkn ada sbb kt bwh...

  1. nk jimat duit
  2. nk study (bleh ke study 24 jam....xde maknanya)
  3. ada pakwe..(kalau balik konfem xbleh pg dating)
  4. xheran nk balik
  5. xsuka umah dia
  6. jauh sgt..(sabah or sarawak or oversea..hehehe)
  7. korang saje bt sebab sndiri xnk balik...

korang pilihlah kalau korang mmg ada sebab kt atas...saya xkisah cmna pn..saya msti nk balik jumpa mama dan papa tercinta kalau mmg dh namanya cutikan..masa2 nilah kita nk spend masa dgn family...saya xkata org yg xbalik tu xsyg kt mak bapak dia..cuma saya nk bgtau yg saya mmg pantang ada cuti..msti nk balik even dok kt umah je...

okeylah korang..byk plak saya membebel...saya cuma nk ucapkan selamat bercuti...kepada yg drive tu...hati2lah eh..INGATLAH ORANG TERSAYANG....especially kepada en.hubby yg akan menjemput saya dan balik bercuti sama2...kepada yg menyambut raya ni..SELAMAT TAHUN BARU CINA...

bye2....daa.......


No comments: