Wednesday, January 28, 2009

pengalaman bercinta...part 5

meh smbg crite saya lagi...

msti korang dh btkan decision utk saya sama ada saya terima ke x pelawaan en.hubby nk jmpa esknya tu....mesti korang agak saya akan terimakan..yelah..lelaki idaman ramai xknlah nk tolak plakkan...saya sedarlah diri saya ni sapakan..merak di kayangan jek....hahahaha....statement xbleh blah...

jawapan saya adalah....jeng..jeng..jeng...

saya terima!!!!!

hooraay...en.hubby sukalah sesangat....dia xckp xsbr nk tgg nk jmpa dgn saya...dh lama sgt dia tgg saya ckp YES kt dia...tp dgn syarat...

esknya after skolah,saya pg jmpa en.hubby..tgg kt peti pos merah kt bwh tgg bus stand tu..tulah tmpt rasmi kami lepas tu dan smpailah skrg...saya takut2 gak..saya angkut member saya yg dh baik hati sgt bagi no phone saya tu...Ain..

en.hubby suruh tgg kt situ sbb dia jalan kaki balik dr skolah...mmg lalu jambatan tu..nnt dia nmpklah saya kalau saya smpai dulu...saya smpai xlmbt pn...en.hubby dh tgg..dia mengeluh sbb nmpk saya bwk si Ain...tp dia cool...dia blanja kitaorang mkn kt restoran apa ntah...kt area blkg BCB tu..skrg dh xde dh...tulah tmpt 1st date saya dgn en.hubby dan ditemani Ain...kitaorang gelak2..borak2...saya byk diam je...

tetiba plak rasa malu yg amat...padahal dlm phone gedik2 je ckp...ada je bnda nk borak...en.hubby borak2 dgn Ain yg byknya...saya bt2lah mcm xde apa2 yg berlaku...tp kjp je dating aritu...saya dh menggelitis nk balik...tkt ada sesapa plak yg nmpk..dlm hati xnk...xnk..xnk...xckplah plak borak2..en.hubby sgtlah kelakar...pandai je amik hati n bt org gelak2...hepi je saya tgk dia..

en.hubby xbg saya balik lagi..dia ajak pg jalan2 dlm BCB...tu pn dh kira ckp bagus ada tmpt nk jalan2...skrg ni mcm2 ada...kluang paradelah..kluang malllah...kitaorang dulu...asyik2 kt BCB tu je...layan jelahkan...

en.hubby jalan dgn Ain..saya saje dok blkg..tp kejap2 en.hubby slowkan jalan dia..nk jalan dgn saya gak..saya segan sbb terserempak dgn bdk2 skolah dia n skolah saya...ada gak saya nmpk yg berbisik2...lantak koranglah...yg pntng saya dh dpt jln dgn lelaki idaman korang tu...

hehehe..gelak jahat...tp suma kenangan tu xde gambar..sbb xde kamera n handset berkamera sbb zaman tu xmaju lg hndset2 ni...kamera pn bapaklah besarnyakan...cuma kenangan dalam ingatan jelah..ewah...jiwanglah plakkan....

kitaorang jln2 kjp je masa tu..en.hubby tgg saya naik bas smpai bas gerak..romantik gitu...dia ajak saya jmpa esk lagi...amboi2...dh bg betis nk peha plakkan....saya kata tgklah dulu...dia psn mlm ni dia call saya mcm biasa...saya kata okeh jelah...muka ni berseri2 je...senyum xbleh reverse....

en.hubby bgtau lg yg dia nak ajak saya kluar mkn esk mcm biasa..xpuas jmpa saya arini...dan dgn syarat..jgn bawak Ain...dia xnk ada orang kacau...alamak...cmna nk buat nih???berpeluh2 gak saya masa tu nk bagi keputusan...tp dia ckp xpe..fkr dulu..dia call nnt bg jawapan...lepas bas saya gerak..en.hubby pn naik ke kedai dia balik...xsmpt mlm lagi pn dia dh call...

huhuhu...dia bgtau apalah ilmu yg saya guna smpai dia xbleh nk lupakan saya kjp pn...hehehe....klakarkan....pndai je amik hati n mulut manis...mmg dasar lelaki yg sukakan perempuankan...andaian saya masa tulah...nk tau cmna kitaorang bleh declare???tgg eh..

daa...

1 comment:

Anonymous said...

Kakmai, rajin update blog pasal chenta ek???inspired giler tgk blog kakmai...keep on posting k...jengah la kat blog kiter skali n gv me comment on my new page k...~_~