Tuesday, January 13, 2009

ketenangan dan kekuatan...


alhamdulillah dh masuk ari ke 2 sem baru 2009 ni...saya masih pening menyusun jadual n subjek yg saya nk amik semester ni...mklmlah tggl saki baki yg masih x amik...so sgtlah clash antara satu sama lain...kekadang boring gak..tp nk buat cmna..saya harus habiskan degree saya tahun ni...Insya Allah before saya praktikal tahun depan...

mcm2 benda yg nk diamik kira...pening..pening...dgn cuaca yg agak panas rentung...buat saya selalu migrain...nsb baik xteruk...dhlah timetable tu nk tukar lagi after break chinese new year...alamak...lg peninglah kepala saya kalau clashing lg...

saya berharap diberikan kekuatan dan ketenangan utk face cabaran tahun 2009 yg sgt mencabar saya...diharapkan dgn doa restu mama n papa serta dorongan penuh kasih sayang dr en.hubby yg sgt memberi support xterhingga kt saya...saya bleh lalui semester ni dgn jayanya...saya sgt berharap...

korang suma doakan saya skali eh...semoga saya dapat mencapai target saya utk tahun ni dan completekan perancangan yg dh tertunda selama setahun tu..cian kt en.hubby saya terpaksa menunggu saya lebih lama (sbb tu saya masih kekal dgn en.hubby kerana kami amat menghargai hubungan ini..byk yg dia dh sacrifice utk saya..sgt terharu)...sayang en.hubby..

thanks for everything...saya saje nk meluahkan isi hati saya sbb saya terasa ketegangan...semoga saya semakin kuat dgn dugaan yg Allah berikan pada saya...

daa...

No comments: